10.12.2024.
KRAK radio
Razumijevajući važnost radija kao informativnog medija ali i sredstva umjetničkog izražavanja, KRAK centar predvođen radijskim urednikom Mirzom Šišićem pokrenuo je svoj radijski program. KRAK radio ima za cilj upotpuniti medijsku komunikaciju sa zajednicom i ostvariti novo polje dokumentiranja svojih programskih sadržaja. Tako je prva objavljena epizoda naziva Muzika i povezivanje dio radijskog programa posvećenog muzici i predstavljanju muzičara i umjetnika koji su gostovali u KRAK-u protekle tri godine. Tonsko oblikovanje između estetike i socio-kulturalne recepcije, i njegovo radiofonijsko emitovanje, postaje u zamisli KRAK-a izražaj sa kojim se želi ispisati sopstvena priča u sredini u kojoj se živi i radi.
Pored sadržaja koji će biti dostupni na zahtjev (on demand), namjera KRAK-a je kreirati radijsku platformu dijaloga, učenja i razmjene putem povremenih javljanja uživo. Time se želi obuhvatiti radijska kultura širokog spektra – od pomno planiranog i urednički osmišljenog, do eksperimentalnog i spontanog radijskog programa. Radio tako postaje medij participacije, afirmacije i nove društvenosti.
KRAK radio je zamišljen kao nezavisno glasilo na kulturnoj sceni u svojoj sredini, koji kao takav želi sudjelovati u oblikovanju medijskog pejzaža, gdje bi diskurs o umjetnosti i društvenom angažmanu preuzeo misiju edukacije i emancipacije. U ideološkom smislu, KRAK radio se razumijeva kao alternativno elektroničko glasilo blisko duhu programa nezavisnih radijskih projekata kao što su Radio Alhara (Betlehem, Palestina) ili Radio is a Foreign Country (New Orleans, SAD).
Sadržaj KRAK radija dostupan je u ovoj fazi samo na bosanskom jeziku. U realizaciji prve epizode KRAK radija sudjelovali su Mirza Šišić, Adela Alagić Đorđević, Mehmed Mahmutović, Irfan Hošić, Maša Šišić-Halilović i Adnan Suljkanović. Produkciju KRAK radija podržali su Robert Bosch fondacija i Vlada Unsko-sanskog kantona.
Prva epizoda KRAK radija dostupna je putem linka.

Radio Elsewheres, KRAK. Fotografija: Mehmed Mahmutović, 2023.